دربی ۱۰۴| احمدزاده: پرسپولیس ۲۲ اورونوف دارد/ مهری: همیشه خدا بجای من صحبت می‌کند

22:21 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دربی ۱۰۴| احمدزاده: پرسپولیس ۲۲ اورونوف دارد/ مهری: همیشه خدا بجای من صحبت می‌کند
تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۱۰۴ موفق شد از سد استقلال بگذرد. پس از آن اعضای پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

خبرگزاری میزان - هفته ششم لیگ برتر فوتبال با دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۴ آغاز شد که این بازی در پایان با برد یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید. اعضا پرسپولیس پس از این پیروزی اظهاراتی داشتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهری: خوشحالم و امیدوارم ادامه دار باشد

سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و تحت فشار بودم، اما خدا همیشه بجای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

وی ادامه داد: اولین بازی من برای پرسپولیس بسیار لذت بخش بود، چون با برد در دربی همراه شد. خیلی خوشحال هستم و امیدوارم ادامه‌دار باشد. انشالله در ادامه و در بازی‌های آسیایی هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تیم رقیب به تیمی رفتن شرایط خاص خود را دارد، اما واقعاً پرسپولیسی‌ها از روزی که قرارداد امضا کردم حامی من بودند و دست آن‌ها را می‌بوسم. امیدوارم من هم بتوانم موجب شادی آن‌ها شوم. 

مهری افزود: کادر فنی تصمیم گرفت که من امروز کمی جلوتر بازی کنم، چون می‌خواستیم برنده باشیم. امروز مهاجم نبودم و پشت مهاجم بازی کردم که قبلاً هم این تجربه را داشتم.

وی درمورد شرایط رقابت با سایر بازیکنان در پرسپولیس، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و این پتانسیل را دارند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند و در تیم ملی هم حضور داشته باشند. اینکه رقابت وجود داشته باشد خوب است، چون موجب پیشرفت بازیکنان و تیم می‌شود.

احمدزاده: اورونوف بازیکن خوبی است و امیدوارم به زودی به ترکیب بازگردد

فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس پس دز برد در شهرآرود در پاسخ به پرسش که پستی که امروز در آن بازی کرد، در جمع خبرنگاران گفت: من در پس قبلیم بازی کردم.

وی درباره غیبت اورونوف در دربی گفت: مربی ما به این موضوع اشاره کرد ۲۲ ارونوف داریم و همه برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. اورونوف بازیکن بزرگی است و امیدوارم به زودی برگردد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دربی 104

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *